Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Chen Guoli
(1)
Dembowski Paweł
(1)
Li Jianggan
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Firma technologiczna
(1)
Globalizacja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Model biznesowy
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce nazwa aplikacji: empik go.
Błyskawiczny i spektakularny rozwój chińskich firm technologicznych zachwiał układem sił w zglobalizowanym świecie późnego kapitalizmu. Co dało ich założycielom przewagę w starciu z wartymi miliardy zagranicznymi korporacjami o ugruntowanej pozycji? Książka „Zobaczyć niewidoczne” odpowiada na to pytanie. Jej autorzy zagłębiają się w fascynujący świat chińskiej logiki biznesu. Opisując generacje chińskich gigantów technologicznych – od Alibaby, przez Baidu po Xiaomi i ByteDance, właściciela TikToka – pozwalają lepiej zrozumieć tych nowych graczy i dowiedzieć się, dlaczego chińskie firmy zaczynają wyprzedzać największych z Doliny Krzemowej. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26451 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej