Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Altkorn Jerzy
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 4 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2003. - 436, [1] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3899/M [magazyn], 3900/M [magazyn], 3901/M [magazyn], 3902/M [magazyn] (4 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej