Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(1)
Autor
Andrzejczyk Adrian
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Osterwalder Alexander
(1)
Parmenter David
(1)
Pigneur Yves
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Marketing cyfrowy
(2)
Organizacja
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24630 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26212, 26213, 26211 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33/Czyt. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24629 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25832, 25831 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) : tworzenie, wdrazanie i stosowanie / David Parmenter ; przekład: Leszek Sielicki. - Wydanie 3. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2021. - 361, [7] stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Onepress Power)
Na stronie tytułowej błędny podtytuł, prawidłowy: tworzenie, wdrażanie i stosowanie. Wydanie III dotyczy oryginału.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25036, 25037 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej