20720
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26262 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 448-480. Indeksy.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Praca z nurtu pedagogiki krytycznej. Autorzy w oparciu o literaturę naukową definiują działania pozorne związane z edukacją szkolną oraz mechanizm ich powstawania. Omawiają je w kontekście teorii socjologicznych, psychologicznych, pedagogicznych i praktyki oświatowo-edukacyjnej. Maria Dudzikowa definiuje działania pozorne jako te, które nie są potrzebne do funkcjonowania jakiegoś systemu albo takie, które nic istotnego do niego nie wnoszą. Autorzy opisują przejawy działań pozornych w praktyce edukacyjnej. Ostatnia część jest relacją z VII Ogólnopolskiego Zjazdu Pedagogicznego na temat "Pozór w edukacji". Praca dla pedagogów, psychologów, nauczycieli, wykładowców akademickich oraz działaczy oświatowych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej